Vraag & antwoord

WF Deals wordt Regiodeals!

Nieuw. Vertrouwd. Met nóg meer voordeel.

Vanaf juni 2022 gaan WF Deals, WL Deal en Alkmaar Deals samen verder onder één naam… namelijk → RegioDeals!

We blijven dezelfde organisatie, met dezelfde mensen en uitstekende service. Maar dan nog beter.

Jouw voordelen:

  • Nieuwe RegioDeals website én app

  • Jouw eigen spaarsysteem

  • Nieuw reserveringssysteem
  • 
Nog meer korting

  • Nog meer deals


RegioDeals.nl gaat in juni live. Tot die tijd kun je gewoon deals scoren op je vertrouwde website. Klik hier voor WF Deals, hier voor WL Deal en hier voor Alkmaar Deals.

Heb je vragen? Bel ons op 0229-508404!

Ik ben mijn voucher kwijt. Wat moet ik nu doen?

Heb je al een account bij WF Deals? Log dan in via de login pagina. Daar vind je een overzicht met al je aangeschafte vouchers. Heb je nog geen account, maar wel een deal gekocht? Stuur dan een bericht naar [email protected], dan versturen wij je voucher nogmaals per email.

Ik wil mijn reservering wijzigen. Waar moet ik dat doen?

Om je reservering te wijzigen kun je het beste direct contact opnemen met de WF Deals Klantenservice via telefoonnummer 0229-508404. Wij helpen je snel en persoonlijk verder.

Ik ontvang de nieuwsbrief niet meer. Hoe ik kan ik mezelf weer inschrijven?

Als je de nieuwsbrief na uitschrijven weer wilt ontvangen, stuur dan een e-mail naar [email protected]. Dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk weer de nieuwste deals in je mailbox ontvangt.

Ik wil een reservering maken maar mijn couponcode werkt niet. Help!

Nadat je een deal hebt aangeschaft, ontvang je direct per email jouw voucher als PDF-bestand. In dat e-mail bericht staat ook een link in naar ons reserveringssysteem. Als je op deze link drukt, komt jouw code automatisch in het systeem te staan. Zo voorkomt je spelfouten. Krijgt je nog steeds een foutmelding? Neem dan contact op met de WF Deals Klantenservice via 0229-508404.

Ik wil graag partner worden van WF Deals. Hoe werkt dat?

Heeft u een goed idee voor een samenwerking of wilt u weten wat WF Deals voor uw bedrijf kan betekenen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik heb mijn voucher niet ontvangen, wat kan ik doen?

De vouchers worden direct na betaling verstuurd naar het door jou ingevoerde e-mail adres. Een heel enkele keer kan het voorkomen dat de voucher in de map met ongewenste post terecht komt, kijk daar ook even in. Ook wanneer je meerdere vouchers hebt besteld, kunnen één of meerdere vouchers goed aankomen en andere in de map met ongewenste post. Mocht dit niet het geval zijn, mail ons dan met je ordernummer of naam, en wij sturen de voucher(s) direct naar je toe!

Wanneer is WF Deals te bereiken?

WF Deals staat voor persoonlijk contact. Zodoende kun je ons altijd bellen via 0229-508404. Vanwege de Corona-situatie, zijn onze openingstijden tijdelijk beperkt. Wij zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 12:00 tot 17:00 uur.

Hoe kan ik bij WF Deals betalen?

Je kunt op onze website betalen via iDeal. Als het niet lukt om via iDeal te betalen, neem dan altijd contact op met WF Deals. Wij helpen je dan direct verder.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Wij vinden jouw mening heel belangrijk. Ook als je niet tevreden bent, horen wij het graag. Stuur je reactie naar [email protected] of bel 0229-508404. Je krijgt altijd antwoord.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Help!

Geen paniek! Ga naar 'account', rechtsboven op de website. Daarna klik je op ik heb al een account, daaronder zie je ik ben mijn wachtwoord vergeten. Klik daarop en volg de instructies.


Bekijk hier alle deals op de kaart


Copyright © 2021 WF Deals - All rights reserved.